HemPortalVanliga frågorLogga inBli medlem
OBS ! Gå in på er "PROFIL" - har ändrat på sjukdomslistan! Ni kan nu välja flera olika ! (klicka också på knappen "FRIENDS", kanske fått/vill skicka förfrågan) OBS !

Dela | 

Inte ensamma

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner 
FörfattareMeddelande
Jazzy

Antal inlägg : 46
Ålder : 30

InläggRubrik: Sv: Inte ensamma   ons jan 13, 2010 6:24 pm

darkangel80 skrev:
Vad härligt att du gör de, men vore de inte härligt att kunna ses hemma hos någon och bara kunna lyssna och förstå varandra

Jo, det vore underbart!
Till överst på sidan Gå ner
http://jazzyjazzy.blogg.se
Tearsofanangel

Antal inlägg : 72
Ålder : 36

InläggRubrik: Sv: Inte ensamma   ons jan 13, 2010 4:01 pm

Vad härligt att du gör de, men vore de inte härligt att kunna ses hemma hos någon och bara kunna lyssna och förstå varandra

Jazzy skrev:
Jag lever för min hund & han får mig att, på nåt sätt, orka fortsätta kämpa! <3
Jazzy

Antal inlägg : 46
Ålder : 30

InläggRubrik: Sv: Inte ensamma   ons jan 13, 2010 3:54 pm

Jag lever för min hund & han får mig att, på nåt sätt, orka fortsätta kämpa! <3
http://jazzyjazzy.blogg.se
Gäst
Gäst

InläggRubrik: Sv: Inte ensamma   ons jan 13, 2010 2:33 pm

Oj, jag blir nervös bara av att läsa det Razz Tror att det skulle hjälpa mig otroligt mycket att associera mig med personer utanför min "trygga bubbla" jag försöker leva i dock. Men som "tur" är bort jag väldigt avsides från alla Er så kommer nog inte kunna göra detta.

Jag älskar film. Äger säkert över 400 DVDer men har inte räknat dom och orkar inte heller Rolling Eyes Ser på minst 4-5 filmer i veckan och gillar verkligen alla typer i regel förutom svenska filmer. Jag tål dom inte Mad varför vet jag inte riktigt heller. Spela sällskapspel är också en rolig grej. Att skratta är aldrig fel och gärna i gott sällskap.
Tearsofanangel

Antal inlägg : 72
Ålder : 36

InläggRubrik: Inte ensamma   tis jan 05, 2010 6:36 pm

Så skönt att man inte är ensam om att må dåligt, Känns inte fel att det finns folk som mår på samma vis som en själv, Ville bara säga att jag verkligen älskar att sitta hemma med så underbara filmer, helst twilight eller någon annan bra film. Så vore de inte helt härligt om man kunde träffas dom som kan, hemma hos någon, förslagsvis mig då...
Föredrar faktiskt de hellre istället för att gå ut och festa, eller vad säger ni,

Finns de några favorit filmer ni har?
Tycker de låter som en ide. Men förstår er som bor en bra bit bort, men de skulle nog vara bra terapi med att få träffa andra och att man få prata ur sig, och göra sånt man gillar,

Eller har ni några andra intressen som ni gillar?
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Inte ensamma   

Inte ensamma
Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Get HELP here :: De små positiva sakerna . . .-
Hoppa till: